Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Az új feladat!

2010.05.06

Ismét lezárult egy korszak, ugyanis kedden kaptam egy telefonhívást, amiben közölték velem, hogy másik csónakban van szükség rám, úgyhogy szombat délután beszállok az A-Rosa Aqua nevű vízi járműbe. Ez a folyami hajózás egyik fellegvára, mármint ami a szakmára vonatkozik, ugyanis 5 csillagos csónak lévén rendelkezik olyan szolgáltatásokkal is amivel az előző csónakok, My Story és a Bellriva nem. 2 bár, kávéház, grill terasz a felső decken, spa részleg. A kabinok nagyobbak, és persze 5 csillagos komforttal, többségében külső balkonnal rendelkeznek. Ilyen hajón nem ritka a homár, és az éjszakai BBQ party sem. Persze ez megmutatkozik az árakban is, hiszen dupla áron lehet ugyanannyi időt eltölteni ebben a csónakban, mint mondjuk a My Storyn, vagy a Bellriván. A hajó is nagyobb, pontosabban hosszabb és 206 vendéget tud egyszerre utaztatni. Jártam már A-Rosa hajón, de nem az Aquán hanem a Donnán. De igazából mindegy, mert ezek a hajók tökéletesen egyformák, csupán apró belső különbségek vannak. Gyönyörű terítés, csakis komoly porcelánok, evőeszközök és poharak vannak használatban. A belső kialakításán is látszik, hogy nem sajnálták a málnát az építés során (málna=pénz). Csodaszép csigalépcsők, csillárok, mahagóni burkolatok. A személyzet uniformisa is márkás termék. És persze a személyzet létszáma is magasabb, mint az ez előtti két csónakban. Sőt nem csak meghallgatáson vesznek részt a leendő alkalmazottak, hanem szakmai tesztlapot is kitöltetnek mindenkivel, és szelektálnak! Tőlem nem kértek ilyent. Miért? Talán a szakmai múltam elég garancia számukra? A hoti egy német hölgy lesz, és igazából ennyi infóm van a személyzettel kapcsolatban. Furcsa lesz, hisz ezelőtt  általában úgy történt, hogy az elsők között szálltam be a csónakba, ami ilyenkor a több hónapos téli pihenő után inkább hasonlított egy csatatérre, mint egy exkluzív úszó hotelre. A kollégákkal együtt a nulláról kezdtünk mindent, hiszen a tavalyi szezon utolsó útja után minden felszerelést, eszközt, berendezést és a megmaradt készleteket is elraktározták. Ilyenkor, a téli hónapok alatt a hajón el kell végezni a szükséges felújításokat, javításokat és a general clininget ( teljes körű nagytakarítás) is. Így indulás előtt én alakítottam ki a dolgokat, és volt alkalmam megismerni az új kollégákat. Most pedig szombaton délután beszállok, és horgonyt fel, persze tele utasokkal! És nem tudom, ki kivel van a "nagy forgószélben". Nem tudom ki, kicsoda, ki milyen munkaerő, ki milyen ember és ezt élesben kitapasztalni sokkal nehezebb. De gondolom minden segítséget megkapok, a már ott dolgozó kollégáktól, és leendő főnökeimtől. A csónak túlnyomórészt Németország, Franciaország, Svájc útvonalon jár, ami jó, mert ezt a részt még úgysem nagyon ismerem. Több infóm egyenlőre nincs számotokra, de amint lehetőségem lesz, beszámolok mindenről.Most megyek és készülök az új feladatra!

Mindenkinek szép napot, és jó szelet!

Csaba

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Budapest

(Sanyi, 2010.07.13 23:56)

Életed legrosszabb döntése ez a társaság!Dolgoztam náluk 2 hetet a Bellán.Keletnémet szakmailag nulla vezetés és szemlélet.